sobota, 6 września 2014

Fotografia

Dzień dobry bądź dobry wieczór jeśli czytacie mnie wieczorem : )Ostatnio znów zaniedbałam bloga, głównie z powodu braku tematów, korzystania z wakacji póki mogłam.. Niestety wakacje się skończyły, ale nowy rok szkolny przyniósł mi coś, na co czekałam dwa lata. 2 godziny fotografii w tygodniu to mało, ale raczej będzie zabawnie, gdyż już po pierwszej lekcji mam trzy zadania.
Pierwsze to wykonanie portretów w świetle zastanym trzem różnym osobom i przyniesienie po 3 zdjęcia. Na szczęście moje koleżanki są bardzo chętne do robienia im zdjęć. ;)
Przy drugim czeka mnie zabawa. Muszę kogoś ubrać, pomalować i pójść z nim w plener. Do tego mam sobie przygotować jakieś pozy. Mam więc 2 miesiące na wymyślenie tematu, wymyślenie stroju i nauczenie się malować :P
Trzecim tematem jest wykonanie pejzażu. Oczywiście nie może to być byle co, lecz zdjęcie zrobione o wschodzi słońca..

Oprócz tego w tym roku klasy z mojego roku przygotowują się do Bienali (czy jak to tam zwą), czyli takiego konkursu wszystkich szkół. Czeka mnie więc masa roboty, zwłaszcza że jednak chciałabym się dostać. Chociaż to jest trochę głupie marzenie, bo z moim poziomem nie mam szans. Nikt mi jednak nie zabroni pomarzyć :)

To tyle na dziś, zdjęcia na pewno wkrótce tu udostępnię :)

1 komentarz:

  1. Brzmi ciekawie! Życzę powodzenia i samych udanych sesji. <3

    OdpowiedzUsuń

Każdy Twój komentarz jest dla mnie ważny :)