sobota, 19 lipca 2014

Wilk

Ostatnio chciałam przetestować swoje umiejętności. Bo każdy się zachwyca realistycznymi obrazkami. To nic, że większość malowana jest za pomocą siatki. To nic, że ze zdjęcia jest prosto rysować. Ważne że wygląda jak zdjęcie, ale nie jest zdjęciem. Ważne żeby pochwalić się przed znajomymi jaki mamy w domu super obrazek, który wcale nie jest zdjęciem. Osobiście twierdzę, że realistyczny rysunek ze zdjęcia nie jest taki trudny. O wiele więcej wymagające jest rysowanie z natury. Tylko że wtedy tak nie można oddać szczegółów. Ale takie prace z natury mają swój charakter..

Na udowodnienie, że nie trzeba wcale dużego doświadczenia by rysować realistyczne obrazki:

Szybki szkic ołówkiem...




Nawet przyjemnie mi się pracowało... 

Ta sierść wokół głowy to było najgorsze co robiłam

Zdjęcie zrobiłam, aby widać było wielkość obrazka.




Myślę, że za niedługo dla porównania dam kota rysowanego z natury. Bo takie coś jak powyżej raczej nie określa zdolności. Wilczek wisi sobie u mnie w pokoju na sztaludze. Myślałam o oprawie go i powieszeniu ale nie mam nawet gdzie powiesić. Może komuś go oddam, chociaż trochę się już przywiązałam.. :P
Czasami taki obrazek narysowany ze zdjęcia nikomu nie zaszkodzi. Chociaż moim zdaniem szybciej i lepiej uczenie się rysunku wychodzi z natury. Jak widać po 2 latach narysowałam takie coś. Nie twierdzę jednak, że to jakieś wielkie arcydzieło, bo tak na prawdę to jest nic, są dużo lepsze prace. Ale w porównaniu do tego co mi wychodzi kiedy rysuję z natury, to to jest dużo ładniejsze :P

Wracam jednak do ćwiczeń. Moje zdolności dalej są mizerne. Dlatego na wakacjach postanowiłam robić przynajmniej jeden rysunek. :)

1 komentarz:

  1. Ojaaaa, przepiękny. <3 Możesz mówić, że rysowanie ze zdjęć, czy cokolwiek nie jest trudne, ale dla mnie, osoby która kompletnie się na tym nie zna i zawsze miała problemu z rysunkiem to jakaś magia, wyższa, nieosiągalna liga. Serio jest cudowny! *Q*

    OdpowiedzUsuń

Każdy Twój komentarz jest dla mnie ważny :)