poniedziałek, 7 kwietnia 2014

Magiczne siemie

Dzień dobry!

Dziś koleżanka powiedziała, żebym jej powiedziała jakąś magiczną rzecz dotyczącą twarzy albo włosów. Niestety wtedy nie miałam pomysłu. Ale później wróciłam sobie do domciu, zmyłam tapetę i zobaczyłam swoją twarz. Postanowiłam zrobić maseczkę z siemienia lnianego. :)



Przepis:
1 łyżeczka siemienia
10 łyżeczek wrzątku

Mieszamy, czekamy koło 5 minut i nakładamy kisiel na twarz.  Po 15 minutach zmywamy. Proste? Proste.



Siemie może być też żelem do włosów, szamponem, płukanką, maską, dodatkiem do kąpieli. Przepisy są na internetach.  Polecam :)




2 komentarze:

  1. Ktoś tu lubi eksperymentować. ^^ Ja tam na razie zostaję przy sklepowych miksturach. hah xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Dodatkowo zmiel siemię lniane w młynku będzie jeszcze bardziej odżywiać skórę i łatwiejsze w aplikacji :)
    Ps. naturalne są lepsze niż chemiczne :P

    OdpowiedzUsuń

Każdy Twój komentarz jest dla mnie ważny :)