poniedziałek, 3 marca 2014

Poniedziałek

Dzisiaj najgorszy dzień tygodnia. Jak to czytasz to znaczy że przeżyłeś/aś.




Pierwszy raz malowałam farbami olejnymi. Efekty tego niestety dopiero będą za miesiąc, gdyż w te 4 godziny ledwo podmalówkę skończyłam.


Oprócz malarstwa miałam techniki gradiczne, czyli robiłam ro samo co tydzień temu. I dwa tygodnie temu. I miesiąc temu... Czyli te kwiatki, które były w poprzednim poście.



Do tego miałam jeszcze przyrodę, czyli najbardziej nieprzydatny przedmiot w szkole.  Powtarzaliśmy to, co było w tamtym roku na biologi. A za tydzień sprawdzian ze zdrowia, cyklów, czasu, technologi i takich tam tematów o których wszyscy wiedzą, ale i tak musimy się ich uczyć.


Ostatni tydzień mialam beznadziejny humor. Ostatnio płaczę często z byle powodu. I zaczynam filozofować. Jaki jest sens życia, albo dlaczego jak chce dobrze to zawsze wszystko się chrzani, wszystko odwraca się przeciwko mnie a później  ja z tego powodu mam doła. Jestem poza tym brzydka, głupia, leniwa, niezdarna, cholernie nieśmiała, nudna, szara...



Wczoraj mój chłopak spełnił moje marzenie. Czyli wszedł za kulisy zespołu Hunter. Chociaż nawet nigdy wcześniej się nim nie interesował. Dostał autografy i zrobił sobie z nimi zdjęcie. I tam pogadał jak to z kolegami po fachu.:P Teraz uczy się ich piosenek i czeka na następny konkurs, bo chce z nimi zagrać. Ale żeby mi nie było smutno, to jego kolega może załatwi mu wejściówki na następny koncert. I może mnie wziąć za kulisy. A jak ja nie będę mogła to weźmie moją koleżankę.




Tak sobie chciałam wyrzucić w końcu gdzieś moje nudne, nieistotne problemy. Jeśli dotarłeś/aś do końca to gratuluję, wygrałeś/aś wycieczkę do Nikąd.  Jako że nic pożytecznego nie napisałam to wstawiam w nagrodę kilka szkiców, a nie jeden. Żeby nie było że nic nie robię całymi dniami tylko użalam się nad sobą.


Koleżanka stwierdziła że siebie rysuje wszędzie.
Dla porównania.

To ja jako kwiatek.





Po tym jak wstawilam je tu, to do listy moich wad dodaje jeszcze że nie umiem rysować .



Dobrej nocy życzę .

3 komentarze:

  1. Ja znowu poniedziałki nawet lubię, nienawidzę za to wtorków. =.=
    Prześliczne prace! *q*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym chciała tak rysować jak ty :P Jestem totalnym beztalenciem pod względem sztuki rysowania :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy jest dobry w czymś innym :)

      Usuń

Każdy Twój komentarz jest dla mnie ważny :)