poniedziałek, 31 marca 2014

Jestem bardzozawiedziona Bloggerem i Fejsbukiem. Chyba internety się na mnie uwzięły. Nie mogę dodawać się do obserwatorów blogów ani ustawić like buttom. A znalazłam tyle ciekawych blogów i teraz nie wiem gdzie mam je sobie zapisać .__. Folder z blogami coraz bardziej się powiększa.
A to tylko te w zakładkach...


Dziś koleżanka zapytała mnie z czego można zrobić domowy tonik do twarzy. Poczułam się taka doceniona :P Ale zainspirowała mnie i poszukałam jakiś ziół w domu żeby zrobić swój. Wsadziłam to do butelki z rozpylaczem i tak powstała mgiełka do twarzy którą psikam się już od godziny :)


Ta sama koleżanka dostała od kogoś tam z Anglii pomadkę M&M. Strasznie jej się podoba więc co chwilę smarowała sobie usta. Komentarz nasszego nauczyciela - bezcenny.
"Nasmarowała sobie usta tym poślizgowym, żeby lepiej się przesuwały w pionie i poziomie"
Stwierdził też, że będzie się z kimś całować, bo to pomadka bez koloru.


Na koniec, jako że wiosna i trzeba sadzonki robić, bardzo krótki filmik :


Polecam!


Dobranoc :)

5 komentarzy:

  1. O widzę swój (: Blogger ostatnio coś szwankuje ;o

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja dodawać blogi mogę bez problemu, gorzej z usuwaniem. T.T

    OdpowiedzUsuń
  3. Eh, Blogger to ostatnio masakra. Również nie mogę dodawać do obserwowanych...
    w dodatku psuje jakoś zdjęć.

    yumi-yumi-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Tez ostatnio miałam problemy z bloggerem :(

    OdpowiedzUsuń
  5. heh, ja dopiero zaczynam z bloggowaniem, ale slyszalam ze czasem cos zmieniaja bo moja kolezanka tez narzeka , pozdro :))!

    OdpowiedzUsuń

Każdy Twój komentarz jest dla mnie ważny :)