środa, 19 marca 2014

Dom Samopomocy

Dzień dobry !
Mimo, że na dworze jest wielki wiatr i czasem pada to dzisiaj jest dobry dzień! Dlaczego? Bo to nie poniedziałek ^^ A co za tym idzie - coraz bliżej do weekendu :)

Tydzień temu, w środę byłam z moją klasą w domu Samopomocy . Przebieraliśmy się za gwiazdy lat 90' i udawaliśmy, że śpiewamy . Największą furrorę zrobiła Maryla hehe. A jak dla mnie najlepszy zespół to był ich troje. Zwłaszcza, że Wiśniewskim była Shiroi XD Ja za to byłam prowadzącym i pewnie najmniej się skompromitowałam. Nie licząc tego, że byłam w marynarce mojego lubego. I byłam facetem.
Po występie dostałam herbatkę i ciastka więc się cieszyłam. Zwłaszcza z ciastek. Jak chwilę odpoczęliśmy, to poszliśmy do sali poznania świata. Było tam wieelkie łóżko wodne i basen z piłeczkami : > I kula disco! Mimo tego, że niektorzy już zaliczają się do dorosłych, to i tak bawili się w basenie w najlepsze. A ja skorzystałam z okazji i zdrzemnęłam się na materacach  obok światłowodów (czy coś takiego.. Taki długie i świecące, można było robić z tego warkoczyki ) .

Oto zdjęcia!

Wystąpili: Perfect, Ich troje, Brathanki, Krzysztof Krawczyk, Maryla Rodowicz, Zbigniew Wodecki
Możecie się domyślać kto jest kim. Trudna zagwostka.




Zdjęć nie robiłam ja. Ja spałam.




Po tym wszystkim poszliśmy na plac zabaw, a później pojechaliśmy do szkoły. Jeszcze po drodze wstąpiliśmy do Lidla. Koleżanka kupiła cale opakowanie kabanosów i bułki . PLASTYK ..

KONKURS! 
Kto rozpozna wszystkich wykonawców, lub chociaż jedną osobę z grupki wygra ee wycieczkę. Do Nikąd.
Regulamin : Każdy tylko po razie.

Jutro w Rzeszowie Frondside. Poszlabym . Chociaż nie słucham :P

Przypominam o moim Fanpejdżu na Fejsbuczku !
I założułam sobie Tumblr-a :D

Dziś nie ma rysunków. W piątek będzie wiadomo dlaczego.
Papa :D


3 komentarze:

  1. Ano środy są całkiem niezłe (ma na 11:30), za to czwartki są straszne, nie chcę czwartku. >.<
    Fajna inicjatywa z tymi występami. hah ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Hey beauty woww you have a really nice blog :) And you have great style and taste :) I am your new follower ,so check out my blog I hope you can follow back =)
    Regards from Bosnia ♥
    http://obsessionwithfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. O ja cię. Ja też chcę taki koncert D: jestem ciekawa jak się sprezentowała Maryla i Ich Troje XDDD. Masz może filmiki?
    Spanie jest najlepsze.

    OdpowiedzUsuń

Każdy Twój komentarz jest dla mnie ważny :)