piątek, 27 września 2013

Życie

Hejka. Bardzo dawno nie pisałam. Moja wymówka jest taka, że yyyy... No tego.. Wakacje. Zdecydowanie najlepsze w moim życiu! :D Pierwszy rok w którym nie było chyba dnia żebym się nudziła... :) A później rozpoczęcie roku szkolnego... MASAKRA. Mam codziennie po minimum 8 lekcji... O.o A to dopiero 2 liceum. Najlepiej jest jak niektórzy w autobusach narzekają "Jutro mam od 13 do 18, no i cały dzień stracony no!" FAJNIE  .Tylko że moja klasa ma od 7 do 18 T^T
Mój brak postów również zaowocował w nowy, czytelniejszy wygląd bloga... :) Długo się zastanawiałam jak go zrobić, ale w końcu mi się udało. Ten nagłówek to jest fanart z anime "Naruto". Ta dziewczyna to jest facet o imieniu Haku. Nie mam pojęcia co miał na mysli twórca tej postaci ... Tło jest trochę ucięte, ale niestety nie da się go wgrać inaczej. :<

Otwierając na nowo bloga chcę się pochwalić tym co dzisiaj ukradłam z sąsiedniego pokoju :) Jest to stojak na ubrania, ktory zrobil mój tatuś. :P Większość ciuchów nie jest moja, ponieważ musiały tam zostać, jako warunek do zabrania tego cuda :D Jeszcze muszę dokupić wieszaki, bo zabraklo mi ich :< Tak strasznie się nudzę teraz w domu, że aż chce mi się sprzątać.. XD Jestem chora, na anginę, więc od środy nie chodzę do szkoły. Ale to nie jest dobrze, bo będę miała straszne zaległości... :< Heh jeszcze w poniedziałek na wf-ie wybiłam sobie palec. I kręgosłup mnie boli... Ja to zawsze mam takie szczęście -.-'





Przypominam, że można polubić mego bloga na fanpage-u  TUTAJ  :)
Myslę, że to tyle na dzisiaj . Sayo .

A to ja i makijaż, który ostatnio preferuje ;)

1 komentarz:

  1. Mam nadzieje że już wróciłaś do zdrowia ..nowy wygląd bloga jest zdecydowanie lepszy ...a te cudeńko co zrobił twój tata ..naprawdę "zajeb..";)

    Pozdrawiam

    Ps. śliczny makijaż oczu :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy Twój komentarz jest dla mnie ważny :)