środa, 10 lipca 2013

Wakacje XD

Dzień dobry ! :D

Dzisiaj jakoś tak chce mi się więcej niż zazwyczaj. Zaraz zmyję z głowy olejek rycynowy i pojadę pewnie do księdza żeby mi podpisał kartę na oazę . Jak ktoś nie wie co to, to taka katolicka sekta. Jeżdżę na nią od 9 lat . ;)
Wczoraj z chłopakiem zbudowaliśmy karmnik dla ptaków. Kchem. Znaczy się on budował a ja szukałam desek, których moglibyśmy użyć. Jak już skończył pomalowałam go na biało :) Nie śmiejcie się, to nasz pierwszy karmnik! :D


To my podczas pracy. XD


Widok z mojego pokoju :)


Trochę jakość jest brzydka :< Wybaczcie mi to. 





Jeszcze kieeeedyś tam zrobione zdjęcie, kiedy to nudziło mi się któregoś wieczoru. Ja i cokolwiek do malowania podczas gdy mi się nudzi to nie jest dobre połączenie jak widać XD


Sayo . 

4 komentarze:

  1. Woow, świetny karmnik! Dobry pomysl w sumie ;).

    OdpowiedzUsuń
  2. Zacny ten karmnik <3
    Mi tam makijaż bardzo się podoba *.*
    http://assiandoll.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy Twój komentarz jest dla mnie ważny :)