wtorek, 9 lipca 2013

Mam!!!!! :D

MamMamMamMam !!!
Moje marzenie(na ten miesiąc) się spełniło XD
W czwartek pojechałam z wujkiem i babcią na miasto. Oni chcieli załatwić coś tam w NFZ czy coś, przy okazji jeszcze poszłam do T-mobile zapytać co z moim nieszczęsnym telefonem.
Tak naprawdę to nie z telefonem, lecz z baterią. Powiększyła swoją objętość. O.o Zrobiła się wypukła jakby ktoś wlał tam wody i wstawił do zamrażalnika. Niestety okazuje się, że na akcesoria do telefonu (bateria, ładowarka, słuchawki itp) jest tylko 6-cio miesięczna gwarancja. Więc babunia mi kupiła nową baterię w jakimś pobliskim sklepie (za 30zł). I dostałam na nią aż ROK gwarancji! :D
Później udaliśmy się do Galerii Rzeszów w poszukiwaniu mych wymarzonych butów. Jedyny sklep w którym mogły one być był HD (Heavy Duty). Mi tam ten sklep się spodobał. Conversy, glany, martensy... :D Czyli to co lubię. Już miałam wychodzić, ale zobaczyłam je. Ukryli sobie tą szafkę, ja Wam mówię! XD Niestety kchem.. kosztowały nieco więcej niż w moich oczekiwaniach (450zł czy jakoś tak), więc poszliśmy do Europy II (takiej galerii, nie kontynentu), bo rzekomo tam miały być. Niestety taam ich nie znaleźliśmy, musieliśmy jechać autobusem do Milenium Hall do DeeZee. Tak tak tak tak tak!!! Stały tam! :D W sumie kosztowały 119 zl. Niestety nie było modelu z ćwiekami, ale ten też mi bardzo odpowiada.
omnomnomnomnomnomnomnom :]

Nudzi mi się . Straaaaaaaaaaaaaaaaaasznie . Wczoraj spedziłam cały dzień na czytaniu książki . Dzisiaj wcale się nie zapowiada lepiej..
Muszę jeszcze pojechać do księdza żeby mi podpisał kartę... 
I może jeszcze zrobię sobie włosy olejkiem rycynowym.
No i tego... Tym optymistycznym wywodem zakończę tego posta bo nie chce mi się już dłużej narzekać na moje nudne życie XD
Sayo .



6 komentarzy:

  1. Bateria często po jakimś czasie "puchnie" :). Gratuluję zdobycia butów! I ładne zdjęcia ^_^.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz jak Azjatka *.*
    Kocham creepersy <3
    Też zastanawiam się nad kupnem ;D
    http://assiandoll.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Paula masz Pandę! :3

    OdpowiedzUsuń
  4. ćwieki zawsze możesz sama dorobić ;)
    No świetne buty ja zamierzam we wrześniu glany sb sprawić mam nadzieję że mi ten plan wypali xD

    OdpowiedzUsuń
  5. To Ci się trafiła okazja.:)

    OdpowiedzUsuń

Każdy Twój komentarz jest dla mnie ważny :)