wtorek, 2 lipca 2013

Bez tytułu.

Pasowało by coś nowego napisać xd.

Wczoraj byłam na rybach moim i jego kolegą. Nie chciały coś brać, bo złowiłam tylko 2 (ostatnim razem aż 10). Ale to może dlatego, że kolega Krzyś strasznie hałasował. Chodził tam i z powrotem głośno gadał itd. 
Byliśmy też w aptece, bo dziadka chłopaka ugryzł pies. Nie, nie był wściekły, po prostu nie trafił sobie zębami w piłeczkę no i pyszczek zatrzasnął się na ręce. Nie było jednak tych leków co mieliśmy kupić. Ale za to zasponsorowałam sobie filtr przeciwsłoneczny ^^.
Dziś zapowiada się ładna pogoda, więc pewnie pójdę pod moje kochane drzewko czytać książkę ;] Pasowało by pewnie coś porysować, albo pomalować w wakacje, ale tak straaasznie mi się na razie nie chce. Nie wiem czy się na to zbiorę. Dziś mam dzień dla siebie, więc już zrobiłam sobie wcześniej maseczkę z białek. Chyba ją polubiłam, bo bardzo ładnie mi ściągnęła skórę :] . 


Tak właściwie to ja się jeszcze nie przedstawiłam. Mam na imię Paulina. Interesuję się sztuką i fotografią (chociaż w sumie to też sztuka). Skończyłam 1 klasę Liceum Plastycznego na kierunku Techniki Graficzne :)
Hmmm.. Uwielbiam koty. Kocham te małe puchate stworzonka. Niestety w domu posiadam tylko jednego :<
To moja Capi <czyt. Kapi > jak była trochę mniejsza :)
Mam też psa. Wabi się Brutus. Moim rodzicom nie chce się już nim zajmować, ale mimo to piesek ma się dobrze :> Niestety nie mogę znaleźć jego zdjęcia .

Czasami jak mi się nudzi gram jeszcze na gitarze.  Nie jestem jednak jakimś wirtuozem :P. Ale szybko się uczę XD. Kiedyś grałam na skrzypcach, ale zrezygnowałam po 3 latach :/


Nie lubię swojego wyglądu. Jak większość dziewczyn podkreśla swoje kości policzkowe, tak ja swoich nie cierpię i cały czas usiłuję je ukryć :P Mam też cienie pod oczami których również nienawidzę i nie mogę znaleźć sposobu aby chociaż je zmniejszyć. Na wszystkich zdjęciach retuszuje je, więc nie zobaczycie ich :P

Mogłabym być blogerką modową, ale kompletnie nie interesuje mnie to. Nawet nie wiem co jest modne w tym sezonie :P Ubieram się w to co mi się podoba, a że w sieciówkach wszystko jest podobne, wolę kupować w sh. Przynajmniej wtedy mam pewność, że nikt nie ubierze się w to co ja XD
Nie umiem określić swojego stylu. Kiedyś ubierałam się jedynie na czarno, później zaczęłam się malować, obcięłam włosy, ale teraz powoli stawiam na lżejszy makijaż. Uważam też na słońce i za nic nie mam zamiaru się opalać. 
Mogłabym tak pisać i pisać ale i tak mało kogo to interesuje :P
Oto ja:
Zdjęcia od najnowszego do najstarszego. Ostatnie było robione 2 maja ;]


Wczoraj przyjechał mój wujek z zakonu. Tak na wakacje, do swojej mamy na tydzień. Powiedział że kupi mi buty jakie chciałam. A mi się marzą creepersy :> Ma ktoś może takie buty(ale raczej nie oryginalne, bo za około 100zł)? Warto je kupić, czy zaraz mi się rozwalą ? 



2 komentarze:

  1. Uhm, dosyć dużo osób najczęściej kupuje właśnie te z internetu za około ponad 100 zł, są też w deezee w podobnej cenie. Jeśli tak jak ja je uwielbisz i zamierzasz w nich często chodzić to powinny się trzymać pół/ ponad pół roku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Warto je kupić, według mnie i bardzo mi się podobają. ;)
    huskky.blogspot.com wpadnij ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy Twój komentarz jest dla mnie ważny :)